fredag, februari 29, 2008

Mmm... Marilyn*


Det här är Fluff. Han är mitt nya husdjur, tillsammans med mobilsmycksgrodan Froggy. Min avsaknad av djur har för länge sedan nått oanade höjder...

Ja. Påsk. Jag blev inspirerad och började tidigt. Som alltid. Påskris (med svarta fjädrar, som matchar inredningen. Naturligtvis), påskliljor och lila tulpaner är inhandlade.

Och jag är så duktig. Jag är så duktig så jag förstår det inte ens själv. Idag var jag ute och sprang. I en och en halv timme. Nej, jag sprang inte hela tiden, men jag sprang spåret. Hela spåret. Utan att stanna. Och inte bara en gång, utan och en och en halv. Så bra har det inte gått på länge.

Redan på måndag börjar vi föresten sända live från Studentradion 98,9, Jazzan och jag. Det passade bättre. Jag är lite nervig, men verrrry excited! Återkommer med länkar och detaljer.

* [intern språkvetenskapsunderhållning. Sorry 'bout that.]

Inga kommentarer: